NAJPREDÁVANEJŠÍ

TOVAR V AKCII

naša cena 3,80 euro
imgempty do košíka:
naša cena 21,90 euro
imgempty do košíka:

Obchodné podmienky

1.Objednanie tovaru

Objednávku na jednotlivé druhy tovaru je možné realizovať prostredníctvom nákupného košíka v obchode www.nabozenskapredajna.sk.

Odoslaním objednávky sa táto stáva pre spotrebiteľa záväznou a zákazník zároveň súhlasí s obchodnými podmienkami obchodu www.nabozenskapredajna.sk Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky kupujúcim. Predávajúci nezaručuje, že objednaný tovar je v dobe objednávky na sklade. Po ukončení objednávky obdržíte potvrdenie o objednávke zo strany www.nabozenskapredajna.sk ( predávajúci ) od tohto okamihu vzniká záväzný kúpno-predajný vzťah. Tovar expedujeme 1 až 7 kalendárnych dní, ak sa spotrebiteľ a predávajúci nedohodnú ináč.

Predávajúci:

Bozó Ladislav, Kubínyiho nám.2., 984 01 Lučenec

predajňa: MÁRIA

IČO: 46751602

DIČ: 1049149849

Nie sme plátcami DPH

Spotrebiteľ:

fyzická osoba, ktorá je plne spôsobilá na právne úkony, a ktorá si objednala tovar u predávajúceho. Spotrebiteľ je navrhovateľom na uzatvorenie zmluvy s predávajúcim.

2.Storno objednávky

Spotrebiteľ má právo bezplatne stornovať objednávku (e-mailom, telefonicky) aj bez udania dôvodu, a to iba v deň vystavenia objednávky a v prípade, že produkty ešte neboli expedované.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy po expedovaní tovaru tým, že tovar neprevezme v odbernej lehote alebo preukazne zadal nesprávnu adresu a zásielka sa vráti k predávajúcemu, spotrebiteľ je povinný uhradiť náklady spojené s expedovaním a vrátením tovaru (t.j.  poštovné),do 14 kalendárnych dní od dňa Výzvy na zaplatenie. Pred zaslaním výzvypredávajúci telefonicky kontaktuje spotrebiteľa.

3.Vrátenie tovaru

V súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) môžete tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť do 14 pracovných dní od dňa prevzatia tovaru. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Vrátenie tovaru nám oznámte vopred a uveďte akým spôsobom bude tovar doručený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí spotrebiteľ. Pozor!!! Tovar zaslaný späť na dobierku nebude prijatý!

Cena za tovar (bez poštovného) Vám bude vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru.

4. Záruka a reklamácie

V zmysle novely občianskeho zákonníka č.150/2004 platí na každý tovar záruka 2 roky. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru. Dokladom o predaji je faktúra, alebo účtenka ktorá slúži ako dodací aj záručný list.

Reklamácie sa riešia podľa ustanovení Obchodného zákonníka.

Nezodpovedáme za škody spôsobene dopravou tovaru. V takom prípade ihneď kontaktujte prepravcu.

Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru,(účtenku) ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je Vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 24 hodín od prevzatia tovaru.

V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo v cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás prosím informujte prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

V prípade, ak zistíte výrobné chyby, kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo osobne na predajni.

Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu faktúry, ktorú ste obdržali. Oprávnená reklamácia bude vybavená buď opravou alebo výmenou tovaru. Poštovné a iné poplatky hradíme iba pri oprávnenej reklamácii. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá !!

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo osobne v predajni. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.

O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. Informovať Vás budeme telefonicky, pokiaľ sa nedohodne inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom na jeho náklady, ak sa nedohodneme inak.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru napríklad bežným opotrebovaním, nosením, ošúchaním, nesprávnym použitím, nedbalosťou, nehodou (roztrhnutie, zlomenie, poškriabanie) alebo pokusom o opravu.

5.Ochrana osobných údajov podľa zákona 84/2014 Z.z.

Z dôvodu poskytnutia kvalitných a rýchlych služieb potrebujeme poznať niektoré  osobné údaje spotrebiteľa (meno a priezvisko, adresu, telefonický kontakt a mailovú adresu). Tieto dáta využívame pri realizácii záväzkov vyplývajúcich z objednávky. Osobné údaje spotrebiteľov považujeme za dôverné informácie, ktoré chránime pred zneužitím a neposkytujeme tretím osobám.

 

OWE1O